Nepotřebuji své děti. Proč potřebuji děti, skutečný příběh ze života ženy. Ne poté, ale dříve

Jen nevím, co mi je. Každý den mě můj syn více a více frustruje, tolik strašidelný ... praštil jsem ho do dna, do rukou, do ramene ... pak zůstaly otisky prstů.

Skoro všechno na něm mě naštve ... naštve mě moje dítě! Jako by mi byl cizí.

Křičet na něj není vůbec nápad. Za to, co dělají všechny děti - všechno rozbije, roztrhá, rozhazuje věci, nechce jít na nočník, čůrá kamkoli, hodí dálkové ovládání do čaje atd. Atd. To je v pořádku, stále můžete rozumět. Ale i když ke mně právě přijde, když jsem zaneprázdněn nebo sedím za počítačem, začínám být naštvaný, říkám mu, aby mě nechal na pokoji. Nechci si s ním hrát! Nechci s ním chodit!

Nyní jsem na něj tak silně křičel a bil jsem do kněze, protože vylezl na počítačový stůl a udělal tam takovou kaluž ... není to poprvé, co jsem na stůl naštval. Pane, proč nechápe, že musíš jít na nočník ??? pořád nemůžete zachytit okamžik, kdy chce jít na toaletu ... už nemůžu, všechno v domě je už naštvané. Řekl jsem mu, že ho nenávidím a on mě otravuje

Je mi ho potom po takových útocích mého vzteku tak líto Někdy si dokonce myslím, že ho nemiluji ... Chápu, že NIČ NENÍ VINNÝ! A že to může ovlivnit jeho psychiku! Jsem jeho matka ... Sedím s pláčem ...

Mnoho lidí řekne, že to je únava, nedostatek spánku a vše, co to ovlivňuje, ale ne! Pokud o tom přemýšlíte, neunaví mě to, vždy se dost vyspím, mám čas pro sebe, ale NECHCEM nic dělat! Syn spí celou noc a během dne 2-4 hodiny.

Chci být jen sám a nenechat se nikým dotknout a nic bych neudělal.

Možná je to deprese ... Jen nemám žádné přátele, nemám s kým komunikovat, je tu jedna kamarádka, ale ona je vždy se svým přítelem. Manžel pracuje od rána do večera, večer přijde unavený a přímo za počítač, prakticky nemluví ... ale někdy chodíme všichni společně nebo jdeme do nákupního centra (zřídka).

Ale chybí mi to. Sedím celý den sám se svým synem, večer také, nikdo se mnou zvlášť nebude mluvit, už jsem SE SPALIL! Jedinou radostí je internet.

Stěhovali jsme se již více než šest měsíců a nejsou tu absolutně žádné matky s dětmi. Když jdeme k rodičům, kde jsme bydleli, je tu spousta dívek s dětmi, chodím s nimi a užívám si procházky ... a moje dítě mě tam nedráždí. A pak už ani není kam jít, některé silnice, po kterých se řítí auta ...

Ale kdybych ho potřeboval, kdybych ho miloval, protože všechny matky milují své děti, nestěžoval bych si na to, byl bych jen rád, že každou chvíli strávenou s ním, nebude mě otravovat kvůli maličkostem, protože všechny děti takové! Ale není to tak ... dnes jsem si uvědomil, že mé dítě, můj syn, nepotřebuji

Promiňte, prostě jsem to musel vymluvit, brzy se zblázním ... Nebo už ...

Na konci roku 2015 - začátkem roku 2016 se přes Rusko přehnala vlna sebevražd dětí a dospívajících. A i když se nyní vše zdá být v klidu, ani rodiče, ani společnost nemají důvěru v to, že se tato noční můra už neopakuje. Kdykoli se můžeme znovu setkat s novou sérií sebevražd dětí a dospívajících, takže toto téma neztrácí svůj význam.

Mluvíme o příčinách sebevražd dětství a adolescentů, o tom, co a kdo přispívá k formování snadného postoje ke smrti, zda dokážeme chránit naše děti před manipulací s jejich vědomím.

Bez rodiny jako ideálu

- Otče Dimitriho, proč se dítě tak snadno rozhodne spáchat sebevraždu? Co se děje v jeho mysli?

Tento problém má několik vrstev. Nejnižší, úplně první vrstva, která leží na tektonických deskách duše, je bezbožnost. Moderní ruské dítě neví nic o Bohu, neví o Jeho existenci. O posmrtném životě neví nic. Neví nic o tom, co je hřích - ani v jeho slovníku takové slovo neexistuje.

A neví, že je to nejhloupější z lidských činů, protože sebevražda vůbec nevyřeší žádný problém. Vskutku, v těch problémech, které vedly malého muže k sebevraždě, mrzne na věčnost. Tady je mu 15 let, uplyne rok nebo dva nebo tři - a vše se „vyřeší“ samo, i když pro řešení těchto problémů nic neudělá. A tam - všechno je navždy. To je první důvod.

A tady je nutné říci, že sekulární stát, všichni tito takzvaní bojovníci za sekulární základy státu, kteří brání knězi ve vstupu do školy, vytvářejí tuto vrstvu, zatímco dětem je třeba vysvětlovat tyto důležité věci, které bude potřebovat v pozdějším životě. Už jsem vícekrát řekl, že by dítě mělo znát alespoň názvy všech sekt. Tady jsou karty, na nich je 10 řádků o každé sektě - a bude to taková inokulace proti jejímu náboru sektáři. Ačkoliv sekty neinklinují k biologické sebevraždě, členství v nich je duchovní sebevraždou. Jakmile dítě v sektě vypadne z rodiny, ze společnosti, dokonce i z toho - skoro řekl: biocenóza -, ve kterém ve škole existuje. A to je velmi nebezpečný jev.

Druhá vrstva, trochu vyšší: moderní dospělí a jejich postoj k dětem. Děti, jejich vnitřní svět, jejich duše, jejich vývoj nejsou pro dospělé zajímavé. Nechápeme, jaké děti chceme vychovávat. Dospělí tento úkol nemají vůbec! Stručně řečeno, dospělí děti nepotřebují.

Samozřejmě mi mohou namítnout, že existují dospělí, kteří potřebují děti. Ano, jsou, ale je jich velmi málo. Uvádím to nejen na základě zkušeností získaných v sirotčincích, ve kterých pracuji. Komunikuji nejen s příbuznými sirotčinců, ale také s rodiči, kteří berou své děti do naší - velmi pravoslavné a velmi dobré - školy (kde mimochodem mnoho lidí chce chodit do školy). Takže je tu tento problém.

- Proč rodiče nepotřebují děti?

Vysvětlím to hned. Po celý rok provádím „sociologickou studii“: každá mladá dáma, která ke mně přijde, se určitě zeptejte: „Kdo by se vám chtěl stát?“ Dostávám velmi odlišné odpovědi, ale to jsou všechna pole, která si dítě nemůže vybrat samo. Například: „Chci být ekonom.“ Je jasné, že člověk ve věku 14-15 let nechápe, co je ekonomie, protože ve škole žádný takový předmět neexistuje. Ale toto slovo zní v nadpisech v televizi, v rádiu atd. A to se naučí, a proto si ho dítě vybere. A nikdy jsem nedostal odpověď: „Chci být matkou.“ A když se zeptám chlapců, nikdy jsem nedostal odpověď: "Tati." To znamená, že pobyt Rusa pokračuje v tomto novém paradigmatu, které vytvořili bolševici. Jedním z cílů tohoto marxistického paradigmatu (a všichni bolševici byli marxisté a teprve poté za Stalina došlo k nějaké revizi této doktríny) ... takže jedním z cílů marxismu bylo zničení rodiny jako takové . Což je docela v souladu s těmi sociálními utopiemi, které „putovaly“ po Evropě několik století a které marxismus pohltil.

Moderní ruský člověk má ve svém podvědomí proces sebezničení

Co znamená tato neochota rodiny? To znamená, že moderní ruský člověk má ve svém podvědomí proces sebezničení. Protože přirozeně zmizí ty druhy, které se nechtějí množit.

V systému, který vytvořil marxismus, je toto „bez rodiny“ vnímáno jako nativní. A toto je cesta nikam - je to cesta konkrétně do pekla. To je takový pekelný systém sebezničení.

Pán přikázal „ne seberealizaci v profesi“, ale něco úplně jiného: buďte plodní a naplňte zemi

- Ale stále rodí děti!

Ano, protože instinkt porodit ještě nebyl překonán. A každá mentálně normální žena, až na vzácné výjimky, chce prožít mateřství. Ale ona nechce být matkou. Je to, jako bych například chtěl vyzkoušet, co je seskok padákem - a skočil jsem. Jednou mi stačilo, už nechci - ale ne proto, že by se mi to nelíbilo. Jen se mi to opravdu líbilo, toto je jeden z nejjasnějších dojmů. Ale nemám chuť každý týden skákat s padákem. Taková je i žena. Po instinktu chce porodit - jeden, ale věnovat se výchově, krmení, výuce dětí, snaze formovat z nich to, co by chtěla, rozvíjet jejich talent, který sama definuje, vidět výsledek jejího úsilí, vidět, jak se děti mění ... Ne, ona s tím vším nesouhlasí. Chce se „uplatnit v profesi“. To znamená strávit svůj život nesmysly z pohledu Božího plánu, protože Bůh člověku nepřikázal: stát se astronautem, stát se otcem jaderných zbraní, stát se chirurgem nebo kladivem nebo stříbrným medailistou olympiáda ... Pán přikázal něčemu úplně jinému: buďte plodní, množte se, naplňte zemi. Bezbožnost tedy zcela vyloučila z mysli, duše a podvědomí člověka jeho hlavní úkol, který slouží k přežití.

Ahoj škola, ahoj peklo!

- A škola? Jaká je její role?

Toto je jen třetí úroveň -. Naše škola byla vytvořena podle pruského systému a byla vytvořena pro výchovu absolutně poslušného mužského kolečka, mužské funkce, vládnoucí třídě. A to vše vnímal náš takzvaný systém. vzdělání. Koho naše škola vzdělává? Naše škola vychovává, obecně řečeno, nevychované a ve skutečnosti špatně vzdělané lidi. Pokud o tom někteří rodiče vědí yusnaží se úplně ignorovat školu na střední škole a pokud to finanční prostředky dovolí, najmou učitele, aby poskytovali vzdělání, které umožní dítěti alespoň intelektuální rozvoj. Odvážnější rodiče však své děti od prvního do posledního ročníku učí sami. Teď to u nás teprve začíná, ale časem bude takových rodičů více, i když to pravděpodobně nebude stejné jako v Americe, kde 5% rodin vychovává děti z první do poslední třídy doma. A tyto děti vykazují pozoruhodné úspěchy, protože škola nejen nezničí přirozenou touhu malého člověka po znalostech, ale tuto touhu úplně zabije. A děti místo přijímání tzv. znalosti - koneckonců, celé školní osnovy lze zvládnout za dva až čtyři roky s průměrnými schopnostmi a nemá smysl sedět 11 let v naprosto nelidských podmínkách ... takže místo znalostí dostanou děti místo skoliózy a spoustu jiných nemocí. Trpí fenoly nalezenými v dřevotřískové desce, která vyrábí stoly a skříně. Jak nyní zjistili, trpí školní uniforma, což je jednoduše škodlivé při nošení. Trpí děsivým hlukem, který je ve škole neustále přítomen. A trpí dětským kolektivem, který ho svým vlivem na dítě ve věku 14 let zcela zbavuje vlivu jeho rodičů. A děti prostě „pošlou“ matku a tátu. A nejdříve dědeček a kteří jsou bezbrannější.

Stát tomuto „odesílání“ všemožně pomáhá: za facku může dítě dostat dva roky vězení. A je to vaše dítě! Pokud dáte facku někomu jinému, bude na vás provedena pouze nějaká administrativní akce. Nyní stále bojujeme proti tomuto zákonu, který byl předán lstivě. A přesně to provedli pod rouškou. A není to jen „co se děje? je to po celé Evropě “, ne! Toto je účelné pokračování zabíjení všech prvků vzdělávání.

Naše škola opustila vzdělávání v 90. letech, kdy bylo prohlášeno: škola nevychovává - učí. Nic neučí! A pokud škola neučí a nevychovává, znetvořuje to dítě. Pro dítě, které vyrostlo ve škole, je nejdůležitějším a nejsilnějším vlivem názor těch chlapců a dívek, kteří jsou součástí jeho sociálního kruhu: to je učebna a možná i vchod.

- Dnes je komunikace na internetu důležitější ...

Ano, nyní máme novou infekci -. Komunikace na internetu pro děti se ve skutečnosti stává mnohem důležitější a smysluplnější než komunikace s vrstevníky v reálném životě. Jsou úplně ponořeni do sítě. A toto je další vrstva: život není ten, který Bůh stvořil a který člověk svým pádem zkazil, ale virtuální život. Děti komunikují, aniž by vůbec věděly, s kým, někdy bez vědomí, s chlapcem nebo s dívkou. A dochází k výměně infekcí, které jsou obsaženy v myšlenkách. Stejným způsobem ovlivňuje nejen děti, ale i mladé lidi. Zvláště pro ty, kteří se narodili v islámské kultuře, ale nevědí nic od islámu: mohou být vštípeni určitými myšlenkami a bez jakýchkoli potíží. A mentor by neměl být nějaký velký ulema - stačí, že zná 4-5 sloganů. Inspiruje je, a pak se člověk sám trochu sní a může si představit sebe jako jakési hrdiny, samozřejmě ne Sir Lancelot Lakes, ale přinejmenším někdo ze série „The Magnificent Century“.

Mnoho lidí uvažujících o naší moderní existenci tvrdí, že probíhá válka: válka proti Rusku na všech frontách. Válka proti sportovcům se zdravotním postižením, válka proti vzdělání - nebo jednoduše jeho zničení, zlomyslné a účelné, pod záminkou, že šetříme peníze. A stát vždy potřebuje peníze a vládnoucí třída vždy potřebuje peníze, to je všechno jasné.

Právo zemřít

Galina Mursalieva, publicistka časopisu Novaya Gazeta a autorka slavného článku o sebevraždách dětí, dospěla k závěru, že vlna sebevražd byla plánována. Pak se mnoho rodičů jednoduše chytilo za hlavu: protože si takovou věc nedokázali ani představit ...

Hrom nebude udeřit - muž se nepřekročí.

Cíl spáchat sebevraždy je hanebný a jasný: vyříznout děti z naší společnosti, ve které jsou již jen malou částí, ale pokud se tento fenomén rozšíří, ukáže se to jako velmi vážný problém.

- A jaký je „psychologický portrét“ dirigenta sebevražd?

Lidé, kteří toto dirigování provádějí, mohou být kdokoli, bydlet kdekoli - například v Malajsii. Nebo na Ukrajině existuje člověk, který se nebrání vydělávat 20 $ za týden za tento druh „komunikace“ na internetu, zejména proto, že mu již byl vymyt mozek, že tyto ruské děti jsou budoucí vojáci. Konec konců dělostřelci vycvičení v našich vlastních sovětských vojenských vzdělávacích institucích stříleli na naše piloty a sestřelili je! Studovali sice na jedné škole, ale jen pro piloty a pro dělostřelce, ale něco v jejich myslích se už obrátilo vzhůru nohama.

Když člověk nemá ani Boha, ani svědomí, může hodně „čichat“, včetně myšlenky na smrt

A teď, když člověk nemá ani Boha, ani svědomí, může hodně „čichat“. Ano, v televizi se nám neustále zobrazují detektivní příběhy: syn chce zabít tátu, matka zabije jejího syna, a pak to všechno rozluští dobří a takoví roztomilí vyšetřovatelé. A to je vloženo do mozku: můžete zabít svého otce a matku, pokud pro peníze. Můj otec a matka stejně přede mnou zemřou, nebo alespoň budu dobře vycházet. A počkejte, až zemřou a nechají mi jmění ... Chtěl bych studovat, ale nemůžu: můj mozek je škole zbit. A pořád mi to ukazují krásný život: Tady balerína sedí na provázku na slavných ostrovech, tady jsou honoráře takových a takových zpěváků a máte alespoň vzácný hlas, stále se nedostanete do klece ... A tak je po všem svět. Udržoval Pavarottiho pod kontrolou tenorů, a zatímco byl naživu, nebylo možné proniknout na tento trh ...

Pro lidi se stali Bohem - přesně to, proti čemu Pán mluvil. Asketismus Písma svatého učí: „Láska k penězům je kořenem všeho zla.“ A pokud sloužíte penězům, nemůžete sloužit Bohu. A člověk se vydal cestou boje s Bohem. A v důsledku toho - sebevražda těch nejkřehčích, nechráněných.

Obecně však sebevražda není jen tehdy, když na sebe položíte ruce. Sebevražda dospělých se odehrává také v jiné formě, jako například u nás v 90. letech, při nekontrolovatelném zločinu. Projděte si kterýkoli z našich hřbitovů: kolik památníků je pro mladé lidi, kteří by mohli mít pět nebo sedm dětí, a oni se zabili takovým „obchodem“.

Pokud budete dodržovat lidská práva, pak to dopadne: „Proč je to tak?! Každé dítě má právo zemřít “

Nezapomínejme také, že pokud jde o množství na obyvatele, jsme před zbytkem světa. Ale to je velký problém, ale mocností, které se jich netýkají, to vůbec nezní ani ve škole, ani na lékařské univerzitě. Právě teď se v centru Moskvy pokládají nové dlažební desky, ale lidé, když kráčejí po Tverské po dalších krásných ulicích, si nemyslí, že promrhávají krev zavražděných dětí - a desítky milionů byly zabity. Populace několika zemí byla zničena. A kým? - Samotnými rodiči. A usmívající se lékaři, kteří věří, že vydáváním dětí dělají požehnání. Toto je úplně zvrácené vědomí! A nakonec je naprosto nepochopitelné, proč to může být zabito a že ne. Proto je jen malý krůček k tomu, co již v Evropě je - k dětské eutanazii. Tady se dítě urazilo od sousedního chlapce, řeklo o tom své matce a ona to oprášila: „Nedávej pozor.“ A jeho urážka kousne a prosím: může přijít k eutanazii. Stát v tomto je v některých zemích již ochoten mu pomoci. Proč? - A má práva. A pokud budete dodržovat lidská práva, pak to dopadne: „Proč je to tak?! Každé dítě má právo na život a právo na smrt, takže si své právo uvědomilo. “

Líbí se mi!

Jaké rysy psychiky vlastní všem dětem a dospívajícím jsou nejvíce slabé místože může hrát sebevražedný dirigent?

Stádo. Právě teď jsou v módě všechny druhy flash mobů. Všichni vyšli ve stejných tričkách a současně tleskali stejně. A když každý dělá něco ve stejnou dobu a stejným způsobem, není to příprava na špatnou serializaci? Nejprve flash mob, a pak ... Koneckonců, pro mladého muže je hlavní věc „všichni spolu“, mladí lidé žijí v napodobování, nevyrostli duchovně v plnohodnotné lidi, jsou to stále opice, i když bez ocasu, a pro ně je velmi důležité být jako všichni ostatní: všichni budeme chodit v troskách, všichni budeme nosit kov v uších, v nose, v pupku ... všichni budeme nemocní pohlavními chorobami budeme všichni kouřit a s takovým vzduchem, jako byste dělali něco důležitého.

Skákají ze střech nejen z nelibosti, ale také „pro zábavu“. A jaká je motivace za vtipem? - Pýcha

Současně však existuje také touha vyčnívat z toho „jako všichni ostatní“. Jsi v pohodě, že? A začnete jezdit na střeše kočáru. A ještě chladnější - seskočit z věže Ostankino. Koneckonců, skákají ze střech nejen z nelibosti, ale také „pro zábavu“. A jaká je motivace za vtipem? - Pýcha. Toto je mimochodem v komunistickém odvolání: „Kdo nebyl nikdo, ten se stane vším.“ „Zabil jsem Johna Lennona!“ Složili jste, zpívali a hráli alespoň jednu píseň? - Ne! "Ale zabil jsem Johna Lennona - vešel jsem do historie!" Všichni o mně teď budou psát! “ A čím vyšší výška, tím efektnější více pozornosti mé osobě.

Dítě není motivováno k tomu, aby se učilo algebru, aby se připravovalo na to, že se stane otcem, aby se neučilo otáčet šrouby, aniž by si zničilo dlaň. Nemyslí na to, i když to od něj bude jeho rodina a společnost očekávat. V hlavě má \u200b\u200bnesmysly: dejte se dohromady a „gy-gy-gy“. Smáli se, pili, silně kouřili - to je život. A začnou to studovat: „subkultura!“ Ne „subkultura“, ale čistě nedostatek kultury, ztráta jakékoli národní kultury. Kultura je stlačena na mikroskopické limity a je uloženo něco jiného - takové stádo. Protože to ukáží v televizi, to je to, co chci, a chci se zúčastnit. To mimochodem používají politici, a to prostřednictvím sociální sítě distribuovány.

Zmínil jste Johna Lennona. A v publiku a komunitách jsou nejen jeho linie citovány mocně a hlavně, ale také naše další idoly - písně těch, které jsme v mladosti poslouchali. Zde má skupina „Spleen“ píseň se slovy: „Šli jsme do otevřeného prostoru, v tomto světě už není co chytit ...“, a teď chápu, že tato slova, vytržená z kontextu, se dobře hodí k náležitému zpracování vědomí teenagera, ačkoli - a jsem si tím jistý - hudebník Alexander Vasiliev nedával těmto slovům sebevražedný význam.

Jsi si jistá!!!

Nikdy v životě jsem neslyšel, co tento muž vytvořil, ani jeho jméno. Ale existují jména a příjmení, která jsme ty a já slyšeli. Teď nemluvím o Johnu Lennonovi. Mluvím o Nikolai Vasilievichovi Gogolovi, Nikolai Alekseevichovi Nekrasovovi ... Existují v našem vědomí a ovlivňují to - ovlivňují to jinak. Alespoň pro moje - až dosud.

Rockoví umělci a rapperi mají velmi velký vliv na mysl těch chlapů, kteří nyní studují na škole, nelze to tak snadno vyloučit.

A nevylučuji to.

Pokud jde o ochranu dětí ... K tomu existuje stát, který musí chránit děti. Stát však není něco abstraktního, jsou to lidé. A pamatujte, kolik prokurátorů, správních orgánů a policistů bylo pozvednuto na nohy, takže byly uzavřeny desítky, ne-li stovky táborů, protože idioti utopili 13 dětí v Ladogě! A jeden z idiotů ani nezavolal zraněnou dívku - myslela si, že žertuje. To není zádrhel - to je obyčejná hloupost. Koneckonců je jasné, že na našich velkých severních jezerech, jako jsou Ladoga, Onega a další, je nemožné i s malou vlnou jít „na túru“. A pokud vám zavolá v případě nouze, musíte to zkontrolovat! Jak můžete sami, aniž byste viděli člověka, smést něco stranou jen proto, že volá dítě?! A co se stalo potom, není to idiotství? Utratili spoustu peněz za kontrolu táborů a připravili obrovské množství dětí o letní dovolenou. Zavřít je nejjednodušší řešení. A uchýlili se k tak hrubým nemotorným metodám. Ale je to opravdu ochrana?

S tábory je problém, každý rok nám říkají: v tom táboře byly otráveny děti, v jiném táboře byly otráveny, ačkoli každý tábor je nucen brát jídlo od určitého dodavatele ...

Ne poté, ale dříve

Dítě nemusí být speciálně „mluveno“. Musíte s ním začít mluvit, když je ještě v děloze

Dítě nemusí být speciálně „mluveno“. S dítětem musíte začít mluvit, když je ještě v děloze. Mluvte s ním, zpívejte mu, hladkejte mu břicho, křtte ho. A ode dne narození, dokud se dítě neožení nebo se neožení, by maminka a taťka měli mít nezpochybnitelnou autoritu, kterou nezískávají svaly, ani peníze, ani dary, ale láska. A žádní „chlápci“ na dvoře, kteří škádlí a nekonečně se vysmívají a mluví obscénně, nebudou schopni konkurovat svým rodičům, pokud jsou skuteční. A pokud „nechte mě na pokoji, nemám čas“, je-li pro tátu a matku hlavní věcí práce, je jasné, že se okamžitě objeví náhradní. Byl okusován jako jablko, které nebylo snědeno, vyhozeno, šlápl na něj, ale přesto tam zůstalo trochu železa a vitamínů. Naše děti tohle jedí.

To, co škola, ulice, internet nabízejí dítěti, je nekvalitní produkt, zabijácký produkt. Koneckonců je známo, že více než 50% internetových požadavků je pornografie. A děti ji hledají a sledují - a rodiče o tom ani nevědí. Děti prosí o gadgety: „Mami, všichni chlapci ve škole ano, ale já ne!“ Co když mají všichni kluci holicí strojek? Co kdyby všichni dostali Stechkinovu pistoli? Co, tak: „A já chci!“ - „Na, synu, spadl!“? Co, buďme v Americe? Tam si dítě, které je škádleno, okamžitě koupí zbraň a začne střílet na všechny v řadě - a vy se stanete slavnými a cool a budete střílet - obecně existuje spousta nejrůznějších potěšení.

A psychologové pracující ve školách a speciálních centrech mohou nějak pomoci dětem vyrovnat se s jejich problémy?

Co mohou říci psychologové? Jakmile jsem byl v určitém centru, kde psychologové pracují s dětmi a dospívajícími, provedl jsem takový experiment. Navrhl jsem, aby mi psychologové poskytli své obvyklé argumenty, a já, když jsem vzal dítě z pohledu, pokusím se to vyvrátit. A od chvíle, kdy jsem je rozbil na smithereens, neuplynulo 10 minut. Děti jsou tedy inteligentní stvoření: mají logiku, myšlení, jejich mozek funguje velmi rychle. Když komunikují s ostatními dětmi, které jsou stejně dynamické, hrají si navzájem jako ping-pong. Proto samozřejmě jednoduše vybaví všechny psychology. A pro uklidnění společnosti: „Psychologové pracují s oběťmi.“ Pracují - a nechávají je pracovat: vše je v pořádku, téma je uzavřeno. Ale potřebujete výsledek!

- Ale v sebevražedných skupinách jsou děti manipulovány také psychology ...

Existují určité technologie. Stejně jako u hypnotizérů. Zde vstoupí hypnotizér do haly a zeptá se: „Dejte ruce dohromady! Propojili jste všechno? “ - "Všechno". "Nemůžeš uvolnit ruce." Zkus to! " A hypnotizér se dívá na to, kdo je nemohl rozvázat, pozve tyto lidi na pódium a začne s nimi pracovat - a budou dělat, co chtějí: budou plavat a mluvit anglicky ... Je to velmi jednoduché: člověk je náchylnější k hypnóza než ostatní. Stejně je to s dětmi.

Existuje tedy cesta ven?

Jak by se měli rodiče chovat, pokud chápou, že jejich dítě spadalo do takové skupiny, bylo v ní už dlouho? Je jasné, že vypnout internet. Ale co jiného?

Zde musíte jednat přísně individuálně. Nejlepší metodou je ale odvrátit pozornost. Uvedu vám takový běžný příklad. Malé dítě„Jeden a půl roku starý, sedíte v kuchyni, dítě je v náručí a současně sledujete televizi, jíte a ohříváte dětskou kaši. A teď natáhne ruku k pánvi. Pokud mi tento okamžik chybí, opaří se vařící vodou. Proto mi tento okamžik nesmí chybět. A naše kuchyně je malá, 5 metrů. Co dělat? Dítě musí být odváděno z hrnce.

Takže když se dostal do sebevražedné skupiny: musíte změnit pozornost dítěte. Například mu pořiďte psa a věnujte tomu několik měsíců. Jděte na výstavy, vyberte si štěně, vysvětlete, jak se o něj starat ... Pak se s tímto štěněte projděte atd. Ano, cokoli chcete odvrátit od tohoto moru.

A samozřejmě musíte určitě izolovat od dětského týmu. Rus má kolektivní vědomí. V minulosti, před 100 lety, měly rodiny v průměru 8 dětí. Obvykle tam bylo 15-20 dětí, ale některé byly bezdětné a některé měly děti umírat, takže se ukázalo, že v průměru 8 dětí na rodinu. Ale takový tým je přirozený: starší - mladší. Starší říká prostřednímu: „Nemůžeš porazit mladší!“ A všechny děti vyrůstají v lásce a v míru. Starší se učí starat se o mladší a připravovat se tak na budoucnost. rodinný život, což se v moderních rodinách neděje, proto 45letý „chlapec“ říká: „Ještě nejsem připraven se oženit.“ Nikdy nebude připraven! Protože neví, jak zacházet s dětmi. Protože ví jen to, jak byste se k němu měli všichni chovat: kravatu mu podřízněte, když ho nakrmíte; neblokujte mu televizi; neotravujte ho; a když chce spát, měl by být klid a tak dále. A tady - nějaké děti ...

Vzpomínám si, jak se jeden přítel ze školy zeptal: „Chceš se oženit?“ A on: „Co když tam budou děti? Jsou trochu červené ... “

A jak rodiče chrání děti před mrtvými?! „Och, bude se bát!“ Jak to víš? Kolikrát jsem sloužil pohřební službě, když byly přítomny malé děti. Projevují velký zájem o zemřelého: uvažují, přemýšlejí ... To je pro ně takový impuls! Ne, u nás je to obvykle jiné: „Kde je babička? Je vlevo “. Jaký nesmysl!

Děti nejsou připraveny dospělost... A nemůžete začít vařit, když je vašemu dítěti již 15 let. Říkají: přechodný věk. A jaký je přechodný věk? - Přechodným věkem je, že vyrostl natolik, že se může vracet mámě a tátovi. A 40% vůbec nemá tátu, a pokud je někdo, pak to není tát a vy se mu musíte všemožně vyhýbat. Takže tam je všechno ukryto, když je dítě stále jako fazole.

Pak to nemůžete hned opravit. Zde ke mně přicházejí matky s dětmi: „Otče, řekni mu to!“ Dívá se na mě a je mi dokonce nepříjemné něco říct. Kdo jsem? A co na to říct? „Poslouchej svoji matku!“? Stále se bojí dospělých, a proto se mi do očí nesměje. Ale když řekne svým dětem o této návštěvě chrámu, bude zpožděn, bude zdravý, mohu přímo slyšet, co říká.

- Ale to je obvyklá konfrontace adolescentů s dospělými. Není to tak?

Dospívající s tím nemá nic společného: člověk vyrůstá velmi organicky. S pubertou opravdu není problém, kromě některých tělesně bolestivých jevů. Všechno souvisí pouze s dospíváním obecně. Vezměte si rostlinu nebo lva - mají pubertu? Co, lev má problém? Problém nastává, když se chce dostat do další hrdosti: potřebuje porazit staršího muže - a ten je pronásledován přes prérii. Stejně tak je u lidí všechno organické.

Věčná bitva

Ukazuje se, že kořen všech problémů spojených s dětskou sebevraždou nejde ani dovnitř, ale ještě dále? A bude to trvat dlouho, než to všechno vyléčíme, pokud je to vůbec možné?

Samozřejmě to můžete nějak potlačit utrácením obrovského množství peněz: sledovat, kdo organizuje sebevražedné skupiny, chytit tyto lidi, prostřednictvím soudů prokázat jejich vinu. Ale vzhledem k tomu, že tito lidé obvykle žijí v zahraničí, nemáme k nim přístup. A pokud je odstraníte odstřelovači, pak je ve skutečnosti nikdo nelituje: okamžitě si najmou nové. A nemůžete zastřelit celou zemi, ze které se rekrutují rekruti - najdou jinou zemi. Naši američtí bratři to nevědí? Koneckonců, veškerý světový terorismus je jejich produktem. Je jim líto Arabů nebo obyvatel Afriky? Amerika má své vlastní globální finanční problémy a úkoly a oni je řeší. A že někdo zemřel, nemyslí na to. A nejen oni, ale i my. V Belgii byl někdo ubodán k smrti - přinášíme květiny na velvyslanectví. Výbuch v Sýrii zabil 200 lidí - a na syrské ambasádě nikdo nic nepřinesl. Nejsou to Syřané? To je skutečně starověká kultura... Syřané vždy existovali. Američané obecně zničili Irák. A obrovské množství teroristů jsou bývalí důstojníci irácké armády. Všichni byli podvedeni. Generálové byli podplaceni, ale pro všechny důstojníky nebylo dost peněz.

Takže vždy bude existovat otevřený a nepřímý teror. Vždy se najdou ti, kteří mohou být najati.

Pouze rodina chrání člověka - malého i velkého. Proto jsou všechny rány mířeny na ni

A jediná věc, která chrání člověka - malého i velkého - v tomto obludném světě je. Všechny rány proto směřují na rodinu, tedy na politiku pro mladistvé, tedy na právní předpisy, které rodinu zničí. A toto bude stále. Ne tak, takhle. Nemohou prosadit celý zákon, takže si vezmou kus a prosadí ho. A jednají všemi kanály a obchodem, těmi, kdo mají peníze ... Je válka.

A pokud existuje rodina, pokud v ní existuje výchova a vzdělávání, pokud tato rodina chápe svůj úkol před Bohem, pak ano, existuje naděje na záchranu. Jinak to bude stejné jako u drog. Jak moc už boj probíhá! A jen si vezměte letadla a v dubnu nalijte defolianty na nízkoúrovňový let maková pole v Afghánistánu, a to každý rok po dobu pěti let. Je pravda, že heroin je pro trh připraven na následujících sedm let. Ale po sedmi letech, pokud bude tato práce provedena pečlivě, zmizí. Jinak to není boj. Řiďte, neřiďte, stále budou prodávat a dávat injekce. Kdo lituje těch narkomanů, kteří to prodávají? A policie je dobrá: protože každý ví, kde žijí ti, kdo obchodují, za co staví své domy, kdo prodává, kdo je jejich šéf - všechno je známo. Nedělá se nic, snad jen poloviční opatření. Tak je to i se sebevraždami. Zde novinář nastolil problém - tak co? Pokud si ale na tomhle nepřihlásil jméno. Ta vlna zmizela. Ale objeví se něco jiného, \u200b\u200bco zaujme stále více myslí.

- Četl jsem, že tyto sebevražedné skupiny byly uzavřeny, ale objevily se nové ...

Z tohoto skutečného a šokujícího příběhu to můžete pochopit ne každá žena potřebuje děti.
To, co se chystám zveřejnit, mě přimělo pochybovat o vrozeném mateřství někoho z nežného pohlaví.
Když jsem na svůj e-mail obdržel „chladný dopis“, najednou jsem „obletěl“ posedlou účastí.
- „Proč potřebuji děti? Říkám vám to celkem realisticky. Věnovat se zcela a úplně vychování figuríny? A pak od něj dostat výtku, že žije horší než ostatní? Takové štěstí nepotřebuji! “- Samara z města Murmansk s námi sdílí své mizerné odhalení.

Když jsem mírně upravil její poloviční delirium, rozhodl jsem se z toho sestrojit ženský příběh ze života.

Ahoj.
Jmenuji se Samara. Je mi už třicet jedna let a jasně vím, co od tohoto života chci.
Přesněji řečeno, pevně vím, co od tohoto života nechci.
Nechci mít dítě. Nepotřebuji děti. Nevidím smysl v jejich otravné výchově.
Teď vám vše vysvětlím, jinak jste již připraveni se na mě vrhnout a roztrhat mě na kousky.
Nejsem slepý blázen a nejsem mladistvý opilec, který přišel o poslední mozek.
Jsem vzdělaná a vypočítavá dívka, která žije podle svých vlastních pravidel. Jejich hlavním principem je žít a mít ze života maximální potěšení.
Kdo jste, matky s nadváhou s ospalým obličejem a podlitinami pod očima? Jsi ubohý a utiskovaný, jsi mizerný a zlomený. Ve vašich duších není svoboda, neustále se obětujete kvůli svému „oblíbenému zajíčkovi“.
Váš „zajíček“ vyroste a vy si myslíte, že můžete žít pro sebe? Ujišťuji vás, že nebudete mít čas, protože se budete hýbat obtížnou rodičovskou kariérou.
Po celá staletí se do vaší unavené hlavy dostává obětavost kvůli založení nového života. Řekněme, že jste se narodili, musíte se reprodukovat.
Proč potřebuješ děti?
Mezitím ti to řeknu sám.

Někteří z vás rodí děti, aby nebyli považováni za duté.
Jiní se chovají, aby si udrželi rolníka.
Někteří chtějí mít děti v naději na sklenici vody podávané ve stáří. Rozptýlí se s odvoláním na rodinné problémy a jen příležitostně vás navštíví při pohledu na hodiny.

A nikdy jste se nepokusili blíže podívat na bezdětné osoby. Ve vašich 50 letech vypadají na 35. Jejich život je plný barev. A ta vaše je ve skvrnách a čmáranicích.
Žijete s rolníky kvůli dětem, také nedojedete. Pluhujete pro dva - také kvůli nim, pokud vám muž ucouvl.
A jaký je výsledek?
Na nic si ani nevzpomeneš.
Teď se podívej, co mám.
V mých 30 letech jsem už byl všude, vydělával a utrácel směle.
Zažil jsem potěšení, o kterých se vám ani nesnilo. Usínáte s problémy a probouzíte se s nočními můrami. Usnu v objetí a probudím se v „luxusních šatech“.
Nejsem zatížen „dětským nedorozuměním“ a rodinnými zbytky hackovaných seriálů. Žiju naplno.
Moji rodiče nic nepotřebují, plně jsem je poskytl. To je moje omluva pro bezdětný život.
Ráno - do vaší oblíbené práce, z ní - do bláznivé zábavy. Muž se mi líbil, přijdu, pokud se mi nelíbí, odejdu.
Jsem bez plen, prostěradel a tchýně, abych tě potěšil.
Nepotřebuji děti, ne proto, že je nemiluji, ale proto, že mi nikdo dosud neprokázal nadřazenost.
Zatím ve vás vidím beztvarou únavu, nudný, strašidelný vzhled a „nutnou“ existenci.
A uvědomil jsem si, že musím žít vedený kombinací „chci“.

Teď zaútoč, matky.
Budu se bránit.

Byl to příběh ze života, nebo spíše pevné sebevědomí svobodné ženy spojené s „dětinskou otázkou“.

Příběh ze života Samary jsem připravil já - Edwin Vostryakovsky.

A těšíme se na vaše podrobné komentáře.

Další příspěvek

Sdílejte stránku na sociálních sítích

Počet recenzí: 10

    Žena je zepředu slabá. Jeden má pravdu. Dnešní děti, vychovávané ve skutečnosti v televizi a na ulici, si ve stáří nikdy nedonesou sklenici vody (a dokonce ani v mládí, nedej bože), ale s největší pravděpodobností je buď otráví, nebo nůž v zádech, nebo je vyhodit do koše na 40 gramů. mráz jen za získání vlastnictví toho, co jste získali, odtržení od sebe možnost normálně jíst, oblékat se, relaxovat v sanatoriu, dopřát si čas - byt, letní sídlo, auto, peníze.

    A dnes se cynické fráze úředníků a zástupců všech úrovní „hlavní jsou právní zájmy dítěte“ stávají nepochopitelnými. Nebo otupělost nebo pohrdání okolním životem. V každém případě jsou rodiče nebo teta někoho jiného, \u200b\u200bje-li to nutné, právně a morálně odpovědní za tyto takzvané zájmy.

    Všechny hodnoty jsou ukládány zvenčí. Přemýšlejte o tom. Nemáte téměř žádnou příležitost rozhodnout, co je pro vás osobně nutné. Dokonce i to, jak prát a jak prát oblečení, se už někdo rozhodl pro nás.
    Ale je to tak, nepatrné. Lidé z nějakého důvodu nechtějí vidět, že za takzvanou „silnou“ rodinou (a co to je?) Je bití manželky, nekonečná práce po hlavním pracovišti - doma, věčná únava a nedostatek peněz , často spíše velké žerty svých dětí (například rozbití čelního skla autem) nebo alkoholismus a drogová závislost.
    A z nějakého důvodu je to všechno prezentováno v mimořádně příznivém světle.

    Ta dívka má naprostou pravdu. Pouze vše, co napsala, je její volba. Ti, kteří mají děti, mají různé hodnoty. Nebo jiné možnosti. To neznamená, že pokud se vzdáte dětí, okamžitě se ocitnete v objetí a elegantních šatech.
    K tomu je potřeba ještě něco jiného. Například absence jakéhokoli znechucení. Každou noc s novým mužem, který měl předtím také stejnou svobodnou dámu. Fu, jaká nechutnost. Lepší se svým mužíčkem a dětmi. Nech to být trochu unavený ...

    Tato pozice je dána skutečným světonázorem této dámy. Ale život jde dál, stereotypy a hodnoty se mění. To, co včera potěšilo, se může stát nechutné a zítra takřka „nelíbí“.

    Před deseti lety jsme s manželem poprvé šli do Egypta. Plaval jsem s maskou, celý den se slunil potřený krémem, milovali jsme se ve sprše, pili víno na pobřeží, užíval jsem si společnost svého milovaného muže i sebe.

    Chodili jsme z roku na rok na dovolenou a teď, o deset let později, jsem se znovu ocitl v Egyptě. Jaké nejasné pocity jsem zažil, když jsem si uvědomil, že vidím rodiče v bazénu, jak krouží svými děťátko na kruhu a také chci zkroutit naše dítě se svým milovaným, nechci celý den ležet se smetanou, opalovat se na slunci, chci stavět hrady z písku s malým „zajíčkem“, místo vína na balkóně jdeme tři podél pobřeží a držíme se za ruce.

    Chci někoho, kdo vypadá jako já a moje spřízněná duše. Chci učit, jak žít a užívat si života, chci milovat někoho jiného kromě svého milovaného manžela a dvou koček.

    Přichází samo od sebe, s někým dříve, s někým později. A pokud je dáma opravdu velmi bohatá, nemá se čeho bát, vždy může chtít porodit svého zajíce, a to i ve věku 40, nejméně 50 let.
    Dokud je šťastná, nikdy nemusíte držet krok s dobou a společností, musíte se řídit pouze svými pocity.

    Každému, co jeho vlastní. A není třeba nikomu nic vnucovat, každý má své štěstí.

    A ti, kteří píší něco jako „žena, slabá na přední straně“, prostě závidí, že si nemohou dovolit takový stupeň svobody a mají ze života maximální potěšení. A žena, která si zvolí mužský typ chování (volné vztahy, neustálé hledání), způsobí, že tito muži pociťují ostrý pocit pálení v dolní části zad.

    Lidé, kteří jsou spokojení se svými životy, nikoho nesoudí.

    Ano, a kdo řekl, že musíte každou noc měnit partnery? Můžete si najít osobu s podobnými názory a být spolu šťastní.

    Ve skutečnosti chce mít děti a velmi.

    Je těžké necítit hněv v jejích slovech a je to ona, kdo mluví hodně.

    Něco jako - „No tak, no tak, přesvědč mě, prosím, už to nemohu udělat“!

    Pokud tomu nerozumíte, přečtěte si to znovu, jen „mezi řádky“, a všechno bude zřejmé.

    Usmívám se)

    Dáma ve 30 letech má nějaké infantilní hodnoty.

    Dívka nechodila nahoru.

    Takové myšlenky jsou obvykle až 20 let staré: bavit se, kouřit, s někým „poburovat“.

    Tomu se říká emoční nezralost, nejsme připraveni převzít odpovědnost.

    Obecně velmi rozzlobený dopis od nespokojené ženy!

    Neexistuje žádný stálý muž - to znamená, že na fících nikdo nepotřebuje vážný vztah.

    Mám kamaráda ze stejné série - chytrou ženu, krásku, práci, auto, ale tady je žebrák v jeho osobním životě.

    A takový hněv z ní proudí, i když se snaží vykreslit lhostejnost.

    A muž chce jediného a dítě.

    A je prezentováno jako „ano, potřebujete bolest hlavy“.

    Jsem matka! Krásná, štíhlá, šťastná a milovaná svým manželem a miláčkovou dcerou!

    Máme dobrou rodinu, dcery 14. Naše vlastní firma.

    A v jejich 40. letech mají ženy šanci na 25 let!

    A NIKDY jsem neměl negativní myšlenky na narození mé dcery - svou dívku zbožňuji, rozplývám se v ní, mám radost z komunikace!

    Vždy jsem se na ni díval a stále se na ni díval jako na zázrak!

    Tyto emoce nelze srovnávat s těmi, které si autor dopisu tolik váží!

    A pokud vychováváte dítě v laskavosti a lásce, obdržíte to také od svého dítěte. Láska plodí lásku!

    Každý den je vidím. Mnoho dětí ne.

    Něco takového)

    Kdo jiný, pokud se oženíte z lásky, možná budete šťastní! A tak - ano, plenky, tílka, školky, nemocnice, pak škola!
    Co můžete dát dítěti do 20 let?! Pokud jste právě skončili školu sami? Postupně od dvou do tří chci, aby dítě dokázalo a vědělo všechno, a dokonce aby nebylo rozmarné! Nic takového neexistuje!
    Porodila jsem z nemilovaného! V 21! Moje dítě je nemocné! Musíte se podívat na její bolest!? Sbírejte moč, výkaly, podívejte se, jak se jí dávají kapátka, injekce, anestezie atd.!? Bolí to, bolí to i vás! A sledovat, jak vaše dítě trpí, je ještě bolestivější.

    Ach ano, byl jsem ženatý 7 let! A o tchyni - je to štěstí jako kdokoli jiný! Nenávidím také svoji! Všechno pro ni není v pořádku!

Možná mi někdo může pomoci. Nechápu, co se se mnou děje. Když jsem otěhotněla, bála jsem se potratu. Nyní chápu, že jsem se musel přemoci. Otrávím život sebe a všech kolem sebe. Manžel a rodiče. Nikdy jsem nechtěla mít děti, ale doufala jsem, že se během těhotenství probudí můj mateřský instinkt. Ale nebyl a není dítětem. Mám dva psy a dělám je s velkým potěšením. Chodíme na výstavy, získáváme tituly šampionů atd. Není pro mě zajímavé být dítětem, zdraví mých psů mě znepokojuje více než zdraví mé dcery. Nechci ji nic učit, jen chci vytí z myšlenek na školku a školu. Nechtěla kojit ani před svým narozením, poté byla trápena 3 týdny. převedena na umělou výživu. Zažil jsem v tom takové kolosální zklamání, všechny pokyny v časopisech pro maminky vypadají tak klamně. Nikde jsem se nesetkala s tím, jaké hrozné problémy musí ženy čelit kojení svých dětí. Samozřejmě se o ni starám, jak nejlépe umím, ale přináší mi to jen duševní utrpení, nemám k ní žádné vřelé city. Je mi naprosto lhostejná, podvědomá mysl stále posedleji šeptá, že by bylo lepší, kdyby zemřela. Můj manžel to všechno těžko vydrží, neustále mi odpouští. Nevím, jak budeme žít. Proč necítím pro dítě to, co cítím pro psy. A ve vztahu k nim všechny projevy mateřství prostě tryskají fontánou. Prostě nechci žít, chápu, že pokud to v sobě nemohu změnit, ztratím svého manžela (a VELMI ho miluji). Poiogite někdo.
Špatná matka © (14.10.2003 15:10)

Je těžké něco poradit! Pravděpodobně potřebujete pomoc dobrý psycholog... Jediná věc, která se časem může změnit? Moje dcera vyroste a vy se budete moci vypořádat se psy a se vším ostatním.
Esther © (14.10.2003 15:10)


Raději vy a váš manžel jděte k psychologovi. Jste v depresi Hodně štěstí vám, vašemu manželovi, vaší dceři a psům.
Bonita © (14.10.2003 15:10)


Podle mého názoru potřebujete vítězné dítě, to znamená, že na chvíli potřebuje vás, nepřináší vám radost, ale když kreslí nebo tančí lépe než všichni její vrstevníci nebo něco jiného, \u200b\u200budělá vám velkou radost . Existuje tento typ lidí, kteří milují pouze vítěze. Moje rada vám je, abyste se o svou dceru starali. Vyraste z ní to nejlepší a budete na ni stejně hrdí jako na vaše psy. Je jasné, že teď je příliš malá na to, aby byla nezávislá a nepotřebovala tě, ale stane se tím, kým ji uděláš. Nyní tvrdě pracuj a budeš šťastná na prvním místě!
Kočka K © (14.10.2003 15:10)


Může to velmi dobře být ... Začalo mě to bavit přesně, když začalo být jasné, že je chytřejší atd. ať se to všechno stydí, ale bylo to tak
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Není to hanba. Jsou ženy, které milují nešťastné a chudé, všechny jsou překvapené, samy si stěžují, ale žijí. A existují lidé, kteří milují pouze vítěze. Ano, existuje mnoho různých typů vztahů.
Kočka K © (14.10.2003 20:10)








Zkusili jste jít k lékaři? Ve vašem příspěvku je něco, na co můžete slyšet hrdost - tady jsem, a to je vše! Nesmysl, upřímně. Psům se věnuji mnoho let profesionálně, ale - nedej bože - pokud by hrozilo zdraví dítěte, okamžitě bych je vydal. A v mých myšlenkách nebylo srovnání. Co bys dělal? A jak stará je vaše dcera?
Izhitsa in neponyatki © (14.10.2003 15:10)



Jedná se o poporodní depresi, jděte k lékaři, nechte se podívat na hormonální pozadí, předepište pilulky na vyrovnání, je to pro mě velmi zvláštní číst, nedokážu si to představit, ale v každém případě doufám, že vše bude pracovat pro vás, hodně štěstí vám
mishka © (14.10.2003 15:10)


Zdá se mi, že situace je docela běžná ... Já, která jsem otěhotněla podle plánu a nosila jsem s potěšením, jsem byla také půl roku zděšená z toho, co jsem dělala a proč jsem porodila. nic, pak všechno vyšlo, teď má dcera 5,5, zbožňuji ji. a až rok snesla a až šest měsíců téměř nenáviděla ((
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Ano, konečně to někdo upřímně řekl. Také jsem měl záblesk díky svému manželovi - někdy se toho dítěte úplně ujal a nechal mě jít do práce s chůvou. A je to všechno pryč!
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Ano, mnozí to prostě cítí, ale je mnohem pohodlnější schovat se za to, že jsem ji viděl, vzal jsem ji do náruče - a to je vše, slzy štěstí ... kdekoli jsem měl touhu ji uškrtit . a teď mohu rozhodně říci, že jsem dobrá matka.
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Zpočátku jsem měl také určité odmítnutí, strach. A pak - vždy to byla noční můra, abych seděl doma a nepracoval, a tady sedím, svázaný, s křičícím dítětem, spousta věcí, které mám dělat, a on zasahuje atd. První 4 měsíce tím trpěly.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Přejít na doktorát a rychle. Je to nezbytné nejen pro vás a dítě, ale také pro vás a vašeho manžela atd.
Yanka © (14.10.2003 15:10)


Děkuji všem za radu, nemohu jít k lékaři, protože nemáme normální odborníky, město je malé. Sám chápu, co potřebuji k psychologovi. Moje dcera má 5 měsíců.
Špatná matka © (14.10.2003 16:10)


Je to určitě poporodní deprese. Potřebuješ si odpočinout! Existuje nějaká babička, která bude na chvíli s dítětem?
Tata © (14.10.2003 16:10)



Kočka, ahoj! Opravdu jsem svou dceru nikdy nesnášel, i když prvních 1,5 měsíce se mi zdálo, že vůbec nespím, ale asi za 4-5 měsíců jsem byl velmi, velmi unavený. Pak to šlo pryč a docela rychle. Možná je to kvůli únavě.
Tata © (14.10.2003 16:10)


Psychoterapeutovi. Vydejte se směrem a jděte na vyšetření - budete mít odpočinek, vitamíny budou poraženy - vždy to nebolí.
Yanka © (14.10.2003 16:10)


Není třeba navštívit psychologa. Zde by psi měli být dočasně někomu darováni. Pijte sedativum a trávte s dívkou více času. Všechno bezpochyby přijde. Nikdy si najmout chůvu. Moje přítelkyně také snila o tom, že v tomto věku uškrtí svého syna polštářem, nic, teď ho zbožňuje, trochu počkejte a snažte se.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)



Zbývá jen najít ochotné prarodiče. Nemáme nikoho.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Dívky, moji rodiče, se tak snaží, jak jen mohou, nechám jim na jeden nebo dva dny dítě, když odcházím se psem na výstavy. Přemýšlím o chůvě, ale je nepravděpodobné, že v našem Muhosransku najdu chůvu, která by mi rozuměla a netočila prstem v jejím chrámu.
Špatná matka © (14.10.2003 16:10)


Proč by chůva řekla všechno? Nechť to jen pomůže a je to
Tata © (14.10.2003 16:10)


A proč chůva potřebuje vaše přiznání? Najmete ji, aby seděla s dítětem. Moje chůva měla také celý den od 4 měsíců a nikdo nezkroutil prstem. Nevidím na tom nic špatného, \u200b\u200bnikdy nevíte, co děláte.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Možná se pak úplně prodají do strany, aby ho oči neviděly.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Proč! Existují příbuzní, kterým není osud dítěte lhostejný!
Kaggi-Karr © (14.10.2003 16:10)


V žádném případě. Zůstanou tedy navždy cizími lidmi.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Uklidněte se, to vše projde. Navazujte kontakt s dítětem více na kůži. Je malá, takové dítě, pomysli, nemá na celém světě nikoho kromě tebe. Nikdo na světě ji nebude milovat, pokud ne. Při každém dechu závisí na tobě. Pamatujte, že všechny špatné myšlenky a pocity poletí a budou zapomenuty jako sen, bude jen štěstí, že to je vaše krev. Toto je dítě tvého milovaného, \u200b\u200bnavázala tě navždy, bez ohledu na to, co se stane v budoucnu. To se děje téměř u všech žen, pocity matky se okamžitě neprobudí. Je hrozné, že si od vás psi berou čas a lásku, které dítě tolik potřebuje ...
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Neberte si všechno k srdci, to se stává .. a to nejen s vámi. chovej se s ní ne jako matka (protože takovou touhu nemáš), ale jako s malou sestrou, s kamarádkou, která by z jakéhokoli důvodu měla žít s tebou. nepřitahujte svým přístupem pozornost lidí ve vašem okolí. Věřte mi, ta dívka vás přijme takového, jaký jste, i když je zima.
Daidin © (14.10.2003 16:10)




Nějaký nesmysl! Co s tím mají společného? A co, bude potom milovat svou dceru?
Esther © (14.10.2003 16:10)


Pak bude čas na rodinu 8) a zejména na dítě ... a psi jsou pravděpodobně velcí mastifové a oba psi 8) to je důvod
Vera © (14.10.2003 16:10)


Jaký nesmysl? Psi opravdu trvají dlouho. Něco, čemu jsem nerozuměl tvému \u200b\u200b„humoru“
Tata © (14.10.2003 16:10)


Jak vyroste, pochopíš, že tvoje teta má prostě psychické problémy, odchylku od sodomie 8)
Vera © (14.10.2003 16:10)


Osoba se svým problémem se zeptala, myslím, že máte špatné téma. Je pro vás vhodnější - pouze sex!
Esther © (14.10.2003 16:10)


Věřím, že toto téma je vysáváno z prstu ... matka to o svém dítěti nikdy neřekne ...
Vera © (14.10.2003 16:10)


Zdá se, že problémy mají tetu s hlavou 8), ale co s tím mám dělat? ... stane se cokoli v životě))
Vera © (14.10.2003 16:10)


Psů se nevzdám za nic. Když jsem porodila, rodiče mi je odebrali na měsíc, takže jsem skoro ztratil rozum. Když jsem s nimi začal jednat, stalo se to jednodušší. Mám dvě děvky. Útěchou je, že nejsem jediný.
Špatná matka © (14.10.2003 16:10)


Chudák holka ... no, pronajměte si dům a žijte tam se psy ... svou povinnost vůči planetě jste již splnili 8)
Vera © (14.10.2003 16:10)


Ten, do kterého jsem vložil své úsilí, se stal mým milovaným. Tuto pravdu lidstvo už dlouho zná. Proč milujeme své děti, navzdory tomu, že nám dělají spoustu problémů a problémů a někdy i utrpení? Okamžitě zahoďme, jako lehkomyslný, pokus vysvětlit to biologickým instinktem. Představte si matku, která se z vůle osudu okamžitě po porodu rozloučila se svým dítětem a setkala se s ním o patnáct let později. Bude ho milovat? Ne, protože do něj nedávala práci, nestarala se o něj, netrávila bezesné noci v jeho posteli. Láska je v našich rukou: čím více někomu dáváme, tím více ho milujeme. Jeden ctižádostivý učitel mateřská školka zeptal se psychologa, jak milovat jedno dítě, které bylo pro ni nechutné. A dostal jsem takovou odpověď - musíme se o něj začít starat! Ještě jednou si otřete nos, vyměňte kalhoty, umyjte se. A tak každý den. Nebude to dlouho trvat, než se ukáže, že toto dítě milujete a těšíte se na setkání s ním. Proč se to děje, jaké je tady tajemství? Když člověk do někoho nebo něčeho vloží svou sílu, začne v objektech aplikace sil vidět rozšíření sebe samého. Vytvoření vlastních rukou, plody jeho práce, jsou mu nesmírně drahé, protože se zdá, že s nimi splyne, pohlíží na ně jako na součást své osobnosti. Obětujeme se kvůli jiným lidem, přibližujeme se k nim, prožíváme pocity sounáležitosti, připoutanosti a oddanosti.
Dink © (14.10.2003 16:10)


To, co píšete, je jen SCARY ... A opravdu to vypadá jako patologie. Naléhavě musíte být léčeni, jinak ublížíte nějakému chudému dítěti. Řekněte svému manželovi upřímně o všem, možná vás ochrání před mateřskými povinnostmi a pak klidně vychováváte své psy v nádherné izolaci :(
Irina © (14.10.2003 16:10)


Jak to můžeš udělat. z ramene, sekl a to je vše, potěšeno. neznáš ji, popisuje velmi běžnou situaci
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Neměli byste být tak ... Poporodní deprese (a myslím, že je to jedna z variant) je docela běžná věc. Maminky dokonce vyhazují děti z oken :(
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Nezoufej! Váš postoj k dítěti se určitě změní. Skutečnost, že se obáváte o svůj stav, je velmi dobrá. Jste velmi laskaví a zodpovědní a časem se naučíte být skutečnou matkou.
Dubrava © (14.10.2003 16:10)

Tento velmi hořký text napsala matka s mnoha dětmi, novinářka, bloggerka - yuvikom .
Její rodina žije na Krymu po dlouhou dobu, Julia je aktivně publikována na mnoha pravoslavných zdrojích.

"Znovu mluvím o této tragédii. Začal jsem psát komentář svému příteli a úplně jsem pochopil strašnou věc. Je to opravdu hrozné. Naše společnost nepotřebuje děti. Se vší rétorikou o zákazu potratů. Se vším - slovy - podpora velkých rodin.

Nekvalifikovaní nebo bezohlední lékaři začínají zabíjet děti v porodnicích. V nejšťastnějších případech po takovém utrpení zůstávají děti nemocné, ale živé.

Poté na klinikách napůl vyškolení pediatři (to není neopodstatněné: v naší oblasti došlo k úmrtí dvou dětí během jednoho roku před diskvalifikací takzvaného lékaře) předepisují nesprávnou léčbu. Pak škola vede k otupělosti a depresi.

A obrovská armáda sociálních psychologů nepomáhá. Nemůže? Nebo nechce? Nebo vůbec nemá smysl pomáhat? A nikdo - žádné opatrovnictví, sociální ochrana a veřejní ochránci práv, a navíc policie, policie, nemůže pomoci, když je nutná skutečná pomoc. Zákon nestanoví ochranu před manipulátory, sektáři a jinými vlky v ovčím oděvu, kteří jen čekají, až se někdo nají. Nemluvím o rodičích, kteří nemají čas starat se o děti. Podle mého názoru je bezdětné upřímnější. Někdy je lepší nechat rodiče nezasahovat, protože je nutné hrubě zasáhnout, protože začínají nezvratné procesy. To je případ Denise a Katyi.

NA dospívání - na ten, před nímž je celý svět a celý život před námi - děti jsou již neživotaschopné. Někteří lidé raději leží na gauči s gadgety. A pak jsou to „zelenina“ a lenoši, infantilní. Jiní se snaží žít ve skutečném životě, ale absolutně neví, jak to udělat normálně. Jak lidé spolu žijí, jak se navzájem milují, jak se navzájem respektují - to by se mělo učit od kolébky. A to se překvapivě týká nejen sirotčinců, ale i dětí z běžných rodin. A pak se stanou „ne jako všichni ostatní“. "Kapitán Fantastic" alespoň naučil děti bojovat o život. A co učí rodina a škola tady a teď?

Nemyslím si, že Denis a Katya jsou hrdinové. Neznám všechna fakta, nemohu to posoudit. Existuje blátivý příběh, mnoho otázek. Ale historie nezačala dnem tragédie. Všechno to začalo mnohem dříve. Nikdo nepotřeboval tyto děti po celý svůj krátký život a do poslední chvíle. Žádný zázrak se nestal, nikdo se najednou z ničeho nic neobjevil a nikoho nezachránil. A odkud se vzal superhrdina? Naše filmy nemají rádi šťastné konce. Pouze hardcore. Ale jít s armádou, se zbraněmi proti dětem je příliš mnoho, dokonce i na film. Obyčejný život je mnohem děsivější ...

Nechráníme své děti. Obecně lidé, občané. Lidský život stojí nějak málo. A nezačalo to ani včera. Mnoho našich vojenských vítězství, na rozdíl od slov velkého velitele, nám bylo dáno čísly, ne dovednostmi. A všechny tyto lidské oběti nějak přestaly být děsivé. Jste zvyklí?

Obecně si myslím, že kdyby nebylo vysílání v periskopu, nikdy bychom se o této tragédii nedozvěděli. A to znamená, že ostatní děti umírají neznámé. A otázka zní: kolik jich již zemřelo? A kolik dalších zemře, než pochopíme, že ve věku 15 let není nutné se o ně starat. “